2011/09/15

توحید لو

Posted in عمومی در 08:08 توسط ابک

گاهی قرآن سرِ نیزه را زیر بغل می‌گذارند و حد می‌زنند.

2 دیدگاه »

  1. تکبیر
    عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  2. majazigod said,

    سلام دوست عزیز من یکسالی هست که تفریبا 10 روزی یه بار سری به شما میزنم نوع نوشتنت رو دوست دارم ومعتقدم جدای از همه زیباییش اون چیزی که من رو میکشونه اینجا بیان هنری مشکلات ،زشتیها و ناهنجاریهای موجود اطراف ما توسط شماست.
    امروز با دیدن مطالب جدید این وبلاگ متوجه شدم که نوع نوشتن شما حاصل استعداد ذاتی شماوبالطبعمتاثر از فرهنگ پاک بستر رشد(در درجه اول مربیان محترم) شماست که این جای بسی افتخاره. امیدوارم در آینده این سرمایه با تجربه و صبر همراه بشه تا شما رو به حقیقت برسونه. به قول خود شما در بزرگی کار شما همین بس که آمار لایکخور نشون میده. این عین حقیقته. از نظر من اگر به دنبال کسب حقایق بزرگ هستیدلازمه اون حرمت به حقایق و دست آوردهای کوچیکه. پاک کردن این همه خاطره این همه زحمت و این همه دلخوشی های کوچیک برای دیگران به نعبیر من یک خودکشی روحیه. برحسب تجربه که داشته ها و گذشته ام رو چند بار به یمن یک دیدگاه نو آتش کشیدم یا نابود کردم توصیه میکنم با هر عشوه این دنیا دل و دین باختن میتونه به خودکشی روان هر انسانی منجر بشه و پشیمانی بدی به بار بیاره.
    سن شما حتی سن من که حتما از شما مسن ترم زمان نتیجه گیری نیست مطالعه کنید بیشتر ببینید و از ماهیت همه چیز بپرسید تا با داشته های بیشتری تصمیم گیری کنید. اجازه بدید در آینده خودتون یا دیگران بتونن عقاید شما رو در گذشته ببینند اون موقع خودتون بهتر میتونید وسعت پیشرفت واقع شده در درونتون رو قیاس کنید و دیگران هم از دور دیوار قلعه ای رو که هر روز بالاتر رفته رو میبینن. برای شما که برای من لحظات شیرین و گاهی عمیقی رو ساختید آرزوی سعادت دارم. ضمنا توصیه میکنم سعی کنیم زندگی دیگران و عقایدشون فقط مدخل تفکر ما باشه و الگونگری و کپی برداری حتی از بزرگان رو به حرمت هدف تولد و آفرینش یگانه هر کدام از ما از خودمون دور کنیم که این خود از زیباییهای این دنیاست.
    عذر میخوام زیاده حرف زدم
    سالم وموفق باشید


پاسخی بگذارید

